Z Dutch Mountains do OFFLANDER

Read 201 times

banery rebranding 1

Zaczynając przygodę z namiotami dachowymi nie zdawaliśmy sobie sprawy, jak bardzo mocno zaangażujemy się w ten projekt i do jakich rozmiarów się on rozbuduje.

Dutch Mountains to marka znana głównie z walizek, namiotów naziemnych i akcesoriów campingowych takich jak śpiwory, która jest bardzo popularna w Holandii. Jako partner współpracujemy z Dutch Mountains od wielu lat, a w pewnym momencie narodził się pomysł na stworzenie namiotu dachowego do czego zaprosiliśmy właśnie ich.

Można powiedzieć, że w ramach dobrej wieloletniej współpracy „wypożyczyliśmy” możliwość stworzenia nowego produktu pod marką Dutch Mountains, ale to co działo się później całkowicie nas pochłonęło i przerosło nasze początkowe oczekiwania.

banery rebranding 2

Zacznijmy od początku

Pierwsze namioty przyjechały do nas w 2019 roku. Były to nasze prototypy, na których uczyliśmy się co jest dobre, a co złe w posiadaniu namiotu dachowego, jak je udoskonalać i jak sprzedawać dobry produkt. Każda kolejna partia namiotów przychodziła udoskonalona, z wprowadzonymi poprawkami, a zainteresowanie nowością na rynku namiotów było tak duże, że postanowiliśmy stworzyć markę od nowa.

Poznając rynek namiotów, ludzi którzy żyją podróżowaniem i różnymi sposobami na eksplorowanie świata, zaczęliśmy planować coraz to dalsze wyprawy zarówno 4x4 jak i onroad, aby promować ten styl zgodnie z naszym sloganem #travelcampexplore. Podróżujemy, biwakujemy, zwiedzamy i odkrywamy. Zaczęliśmy pojawiać się na targach, w czasopismach branżowych, a nasze konta społecznościowe obserwowało coraz więcej osób.

Wielokrotnie zdarzało się, że nasi klienci mieli problemy z wymówieniem nazwy Dutch Mountains, dlatego ważne dla nas było, aby nowa nazwa była krótka i wpadająca w ucho, a także nawiązywała do tego, co w podróżach kochamy najbardziej. Padło na OFFLANDER.

banery rebranding 3

Dlaczego OFFLANDER?

Przede wszystkim OFFROAD czyli wolność i niezależność, czasami brak planu, spanie pod gwiazdami i pełen spontan. Dużo przeszkód terenowych i wyzwań natury. Z drugiej strony jest LAND wywodzący się z OVERLANDING, czyli podróżowania bardziej zaplanowanego, z rodziną i przyjaciółmi, rozbijanie się także na campingu. Podróżowanie samochodem po drogach, na pewno bez trudniejszych elementów offroadu i taplania się w błocie.

Nazwa, którą wybraliśmy w 100% opisuje naszą filozofię podróży, wpada w ucho i jest łatwa do zapamiętania.

Po wyborze nowej nazwy przyszła pora na zarejestrowanie jej jako znak towarowy i oczekiwanie na nowe namioty, w nowych kolorach, z nowym logotypem.

Plan na OFFLANDERa to także dedykowane podróżnikom akcesoria takie jak torby dopasowane do podróży samochodem, plecaki i sprzęt biwakowy niezbędny na wyprawach. Nowa nazwa ma nawiązywać do stylu podróżowania i nowego asortymentu, który z przyjemnością dla Was projektujemy.